26 grudnia, 2013

Słowami wstępu...

Cześć! 

Witamy was w naszym nowym opowiadaniu ;)


Słowem wstępu...

Nazywamy się Asia i Weronika i mamy zamiar pisać dla was jakże zaskakujące fanfiction o...
Martinie Stoessel i innych.

Szczerze? Wera nie ogląda serialu, jednak będzie tu w celach typowo redagujących ;)

Dalej mówiąc, opowiemy coś o sobie.

Wera:

A więc tak.... Jestem Wera, jednakże tutaj podpisywać się będę Shiroo-Chan.Wieku nie będę wam mówić, może tak kiedyś, ale zdradzę wam, że chodzę do gimnazjum ^^
Interesuję się: muzyką < słucham Metalu, Rocka i wszystkiego z tym związane oraz... Dubstepu ;) >, fotografią, pisaniem i Japonią.
Moim największym marzeniem jest polecieć do Japonii i zobaczyć czy jest tam tak jak sobie wyobrażam ;)

Jestem początkującą blogerką, gdyż wcześniej prowadziłam bardzo krótko bloga z moimi wierszami, ale to jednak nie było moim powołaniem ;)

Na tym blogu mam zamiar tylko poprawiać błędy po Asi < a może i innych adminkach o ile jakieś dojdą > i coś tam dopisywać od czasu do czasu ;)

To chyba tyle, więcej dowiecie się pewnie podczas Waszej podróży przez to opowiadanie, gdyż czasem pewnie będą jakieś wtrącenia o mnie.

Asia:

  Hej!
Jestem Asia. Nie będę mówić ile mam lat ale powiem tylko tyle, że jestem w wieku Wery. Ja oglądam serial "Violetta" bo go lubię i pomyślałam, że zacznę pisać o nich blog.
Ok.. To teraz może coś o mnie. :)
Uwielbiam tańczyć, śpiewać też lubię ale nie robię tego publicznie. Słucham popu. Czasami z Werą słucham metalu, choć nie przepadam za tym rodzajem muzyki.
Ja i druga blogerka jesteśmy przyjaciółkami. Świetnie się dogadujemy, jesteśmy jak Mechi i Tini. :D 

Również jak Tini uwielbiam kolor fioletowy ale lubię też inne. Nie przypadł mi tylko do gustu czarny, bo jest taki smutny. Ja już prowadziłam bloga w przeciwieństwie do Wery, chociaż muszę przyznać nawet nie źle mi szło. :)



Więc... Jak może i wcześniej zauważyliście ( a może i nie? ) dodałyśmy wcześniej opis kilku bohaterek, więc i zaraz spodziewamy się wstawić prolog ;)
Zachęcamy do komentowania opowiadania i polecania znajomym, gdyż jest to fanfiction interaktywne, jesteśmy podatne na wasze sugestie co do wyborów życiowych bohaterów.
Dziękujemy! Asia i Shiroo-Chan.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz